Camper - Reisverslag uit Jubilee Pocket, Australië van Anja en Loek - WaarBenJij.nu Camper - Reisverslag uit Jubilee Pocket, Australië van Anja en Loek - WaarBenJij.nu

Camper

Blijf op de hoogte en volg Anja en Loek

15 Juli 2016 | Australië, Jubilee Pocket

Met een vertraging van bijna 2 uur kwamen we vanuit Alice Springs tegen 23:00 uur met een lichte miezerige regen aan in onze hotelkamer van de Balinese in Cairns.
Na een goede nachtrust en ontbijt in de buitenlucht, op weg om onze camper op te halen vlakbij de luchthaven.
Na de nodige uitleg en papierwinkel de weg op: even wennen met zo'n grote camper en het stuur rechts. Eerste doel was "food and drinks" en daarom reden we meteen naar een grote Mall om voorraad in te slaan. Vervolgens de Bruce Highway opgedraaid: helaas 2 baans weg vol met stoplichten en dorpen, hoezo Highway??
Aangezien we niet zo snel konden rijden, hebben we Magnetic Island niet kunnen halen. De overnachting in Cardwell was een mooi alternatief: goede camping, de Kookaburra, kunnen vinden aan de kust.
Na een welverdiende rit hebben we dit afgesloten met een lekker wijntje in onze Van.