de trouwdag - Reisverslag uit Southbank, Australië van Anja en Loek - WaarBenJij.nu de trouwdag - Reisverslag uit Southbank, Australië van Anja en Loek - WaarBenJij.nu

de trouwdag

Blijf op de hoogte en volg Anja en Loek

29 Juli 2016 | Australië, Southbank

En ja, deze dag was de reden dat we naar Australië waren gekomen: de trouwdag van Kim en Jim.
Aangezien Kim onderhanden werd genomen door een visagiste, kapster en wat nog meer, moest Jim de hotelkamer verlaten en "trok tijdelijk bij ons in" om zich daar in het pak te hijsen. Jim moest nog wat inkopen doen en wij ook en daarom besloten we nadien nog even gezamenlijk wat te drinken voor het officiële gedeelte begon.
Rond 14.30 uur werden we in vol ornaat opgehaald en naar de locatie van het trouwfeest gebracht, Bottom, zo'n uurtje rijden vanuit de stad.
Hoewel je van buitenaf het idee van enkele vervallen gebouwen kreeg, bleek het een geweldige locatie te zijn, bestaande uit oud ogende boerenschuren.
In een gezelschap van zo'n 45 aanwezigen werd de officiële trouwceremonie gehouden waarbij Loek oa een ring en roos (voor Kim bedoeld!) aan Jim moest overhandigen en nadat de vereiste handtekeningen door de getuigen en getrouwden geplaatst waren, kon het feest beginnen in een andere schuur.
Allereerst een heerlijke maaltijd met oa lam aan het spit, daarna een heerlijk dessert en vervolgens kwamen de voetjes los, ook die van Loek, waarbij een klein bandje de gehele avond fantastische muziek speelde!
Uiteindelijk werd ook de aangesneden bruidstaart gegeten (is toch een andere volgorde dan bij ons) en na de laatste danspasjes en tonen van de band, werden we met taxi's naar onze slaapbestemmingen gebracht, de één wat moeizamer dan de ander!
Kim en zeker Jim waren ontzettend blij dat wij er in ieder geval bij waren, wij waren ontzettend blij dat we hier bij konden zijn en met die gedachte vielen we als een blok in slaap.......

• 30 Juli 2016 - 15:14

Manon:

Hoi Anja en Loek,

Nogmaals: wat een geweldige reis! Zal wel raar zijn, nu je geen camper meer mee hoeft te "zeulen"...Prachtige natuur gezien beleefd.... en die walvissen..! Super! Is het niet voorbij gevlogen? Hier die 4 weken wel in ieder geval. Nu nog het laatste stukje: back home! We wensen jullie een goeie reis terug. Groetjes en houdoe Jacco & Manon

• 30 Juli 2016 - 21:35

Regina:

Hoi,
    Wij zijn weer thuis! Was leuk om toch (ondanks het tijdsverschil) contact te hebben tijdens de vakantie! Heb nu even "bijgelezen".
    Wat hebben jullie een fantastische vakantie gehad, supergaaf met die camper!
    Zie jullie gauw! Goeie terugreis!
    Oh, en voor mij zo'n klein koala Pikachutje uit de boom plukken!
    Liefs,