aankomst in Yeppoon - Reisverslag uit Lammermoor, Australië van Anja en Loek - WaarBenJij.nu aankomst in Yeppoon - Reisverslag uit Lammermoor, Australië van Anja en Loek - WaarBenJij.nu

aankomst in Yeppoon

Blijf op de hoogte en volg Anja en Loek

21 Juli 2016 | Australië, Lammermoor

Om 8:00 uur al richting ons volgende reisdoel: Yeppoon/Great Keppel Island.
Onderweg weer veel dode kangoeroes en Koalaberen langs de weg zien liggen (we hebben er al meer dode dan levende gezien). Het moest niet langer duren of we hadden zonder diesel gezeten, achteraf nog maar zo'n 20 km verder gekomen en dat met zulke afstanden tussen de gasstations, pffff, ging maar net goed.
Rond half 12 kwamen we aan op onze camping Capricorn Palms in Yeppoon en voor het eerst 1 nacht zonder stroomaansluiting.
Om gegarandeerd te zijn voor een overtocht naar Great Keppel Island, eerst het nodige daarvoor geregeld. Bij de marine haven nog wat gedronken met een prachtig uitzicht. Vervolgens weer wat inkopen gedaan voor de komende week en tenslotte bij Pier One nabij het strand eindelijk wat gegeten, zou het bijna vergeten. Na een supergezonde maaltijd "met alleen maar groen" (Loek), reden we terug naar onze camping om de dag gezamenlijk af te sluiten met een wijntje en sigaar.

• 22 Juli 2016 - 14:49

Helmi:

Hoi Anja en Loek,

Jullie hebben al heel wat gezien. Wat een leuke ervaring weer.
    Nog een goede reis en veel plezier.
    Groetjes x