leaving Airlie Beach - Reisverslag uit Jubilee Pocket, Australië van Anja en Loek - WaarBenJij.nu leaving Airlie Beach - Reisverslag uit Jubilee Pocket, Australië van Anja en Loek - WaarBenJij.nu

leaving Airlie Beach

Blijf op de hoogte en volg Anja en Loek

20 Juli 2016 | Australië, Jubilee Pocket

Deze ochtend om 6.15 uur opgestaan voor een toer naar Whitsunday Island aangezien we om 7.00 uur opgehaald zouden worden. Ondanks dat we op tijd klaar stonden, hebben we tot 7.45 uur vergeefs gewacht op onze pick-up. Na diverse gvd's besloten we met de camper verder te reizen maar gingen vooraf eerst langs het reisbureau om verhaal te halen, het gaat tenslotte toch om $500, alles bij elkaar. Bleken er te weinig aanmeldingen te zijn; de organisatie had onze receptie nog geïnformeerd maar als Loekske op de camping inschrijft en Broekske op de toer, wordt dat voor de receptie moeilijk zoeken wie wie is.....
Op weg naar een volgende snorkellokatie zijn we uiteindelijk beland in Carmila, waar???? Ja, in Carmila, een godverlaten plaats waar meer vakantiegangers de nacht doorbrengen (voor een doortocht) dan er wonen.
Desondanks is ook hier, op 3 man en een halve paardenkop, een pub aanwezig: een cosy plek waar we na wat drankjes ook een meal genoten hebben. Gelukkig kunnen we morgen, na een belletje, terecht in Yeppoon.
Dit ligt ong. 220 km hier vandaan.

• 21 Juli 2016 - 17:22

Manon:

...Ach, als dat het enige is...Na al dat moois, fraais, lekkers, schattigs en stoers (Anja achter het stuur van de camper)....En in Yeppoon is het ook heel mooi duiken en snorkelen denk ik of hebben jullie dat nu in Carmila gedaan? Anyway, nog heel veel plezier daar! Wij gaan Max aanmoedigen in Hongarije
    Groetjes en houdoe!
    Jacco & Manon

• 22 Juli 2016 - 17:35

Opa En Dennis :

We zijn benieuwd naar de snorkelfotos! Of hebben jullie geen onderwatercamera,? Iig veel plezier de komende dagen. Ik (Dennis) heb opa de site uitgelegd en ga nu naar t familieweekend :-). Knuffel opa en Dennis