op weg naar Airlie Beach - Reisverslag uit Jubilee Pocket, Australië van Anja en Loek - WaarBenJij.nu op weg naar Airlie Beach - Reisverslag uit Jubilee Pocket, Australië van Anja en Loek - WaarBenJij.nu

op weg naar Airlie Beach

Blijf op de hoogte en volg Anja en Loek

18 Juli 2016 | Australië, Jubilee Pocket

Na een fantastisch continental breakfast bracht Phil, de heer des huizes, ons terug naar de haven zodat we voor half 10 al op de ferry waren.
Na een overtocht van 20 minuten, stond onze Van in de regen al op ons te wachten. Na een rit van ongeveer 4 uur met een korte lunch en tank pauze, en niet te vergeten enkele aangereden kangoeroes, kwamen we rond 14:15 uur in Airlie Beach aan. De gewenste camping gevonden (Airlie Cove Resort) ondanks de grote toeristische drukte voor minimaal 2 nachten. Vanuit Airlie Beach zijn er allerlei mogelijkheden om de Whitsunday Beaches te ontdekken.
Gezien de rain showers lekker naar een gestoorde TV gekeken en op tijd gaan slapen.