Magnetic Island - Reisverslag uit Picnic Bay, Australië van Anja en Loek - WaarBenJij.nu Magnetic Island - Reisverslag uit Picnic Bay, Australië van Anja en Loek - WaarBenJij.nu

Magnetic Island

Blijf op de hoogte en volg Anja en Loek

16 Juli 2016 | Australië, Picnic Bay

De eerste nacht in onze camper was buitengewoon goed bevallen. Wakker geworden door de bijzondere vogelgeluiden in dit land, togen we na ons eerste ontbijtje richting Townsville: Anja had alsnog een verblijf op Magnetic Island kunnen regelen!!! Met Anja als chauffeur van de dag, kwamen we rond de middag aan in de haven waar we onze camper achter moesten laten. Daarna was het haasten om onze overnightbag klaar te hebben voor de ferry naar het eiland, een oversteek van ongeveer 20 minuten.
Eenmaal aan de overkant was één telefoontje genoeg om opgehaald te worden door onze gastvrouw. Na aankomst bleek dat we deze B&B in Horseshoe Bay 2 nachten konden reserveren ipv 1. And yessss, tijdens onze wandeling naar het strand hebben we eindelijk onze eerste Skippy in het wild gezien!! Daar staat dit eiland om bekend: Koala's en Wallaby's :-)).