Safaridag 4 - Reisverslag uit The Gap, Bonaire van Anja en Loek - WaarBenJij.nu Safaridag 4 - Reisverslag uit The Gap, Bonaire van Anja en Loek - WaarBenJij.nu

Safaridag 4

Blijf op de hoogte en volg Anja en Loek

13 Juli 2016 | Bonaire, The Gap

Hoera, we mochten uitslapen tot 7:30 uur! Ontbijten om het kampvuur zoals iedere ochtend, daarna richting West MacDonnell National Park waar we met diverse tussenstops mooie kortere wandelingen gemaakt hebben, steeds weer anders, ieder met hun eigen bijzondere natuurschoon. Tussen deze stops door weer een andere lunch, dit keer gebakken eieren met bacon! Op de terugweg nog een laatste stop om een groepsfoto te maken en adressen uit te wisselen alvorens eenieder op zijn verblijf afgezet werd.
We hebben deze 4 dagen ontzettend veel meegekregen over de Aboriginal-cultuur, flora en fauna en geologie van het land, alles met verschrikkelijk veel humor gebracht door Annabelle. Fantastisch mens, alles met enorme passie verteld. Al met al was de 4-daagse Outback safari een onvergetelijke ervaring!!
Om 17:30 uur terug bij ons hotel in Alice Springs, waar we eerst heerlijk gedoucht hebben, vervolgens schone kleren aan en daarna de stad in voor een Pub meal, pizza en fish and chips!
Met taxi terug en in een heeeeerlijk warm bed geslapen.