Sydney - Alice Springs - Reisverslag uit The Gap, Australië van Anja en Loek - WaarBenJij.nu Sydney - Alice Springs - Reisverslag uit The Gap, Australië van Anja en Loek - WaarBenJij.nu

Sydney - Alice Springs

Blijf op de hoogte en volg Anja en Loek

09 Juli 2016 | Australië, The Gap

Vroeg uit de veren aangezien de vlucht naar Alice Springs om 9:40 uur vertrok.
Deze vlucht van 2.000 km duurde slechts 3 uur, een verademing na de 12.000 km van Dubai naar Sydney.
Was het in Sydney nog steeds regenachtig en 16 graden, in Alice Springs scheen de zon volop en tikte zo'n 27 graden aan.
Daarom na aankomst in ons appartement Alice in Todd snel wat zomerse kleren aangetrokken en wandelend door de stad de eerste laveloze Aboriginals gezien, helaas een dagelijks patroon daar, te wijten aan het uitzichtloze bestaan! Diezelfde Aboriginals zorgden in ieder geval nog wel voor het enige vertier, levendigheid en bekijks in deze verder saaie stad.
En Loek heeft na 13 jaar eindelijk z'n VB'tje weer gevonden!
Morgenvroeg worden we om 6:00 uur opgehaald voor onze 4-daagse safari :-)

• 10 Juli 2016 - 20:00

Manon:

Hoi broekskeloekske

• 12 Juli 2016 - 11:01

Manon:

Nogmaals: hoi BroekskeLoekske en nu hopelijk de rest ook van mijn verhaal:
    Wat hebben jullie al veel gezien en gedaan! Mooi avontuur hoor en de safari zal ook prachtig zijn. Nou, nog een hele fijne reis, geniet lekker verder. En drink er nog een paar VB tjes op

• 12 Juli 2016 - 22:36

Rolinde:

Leuk hoor Anja, om je zo te volgen! Heel veel plezier!

Groetjes