Sydney - Reisverslag uit Haymarket, Australië van Anja en Loek - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Haymarket, Australië van Anja en Loek - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg Anja en Loek

08 Juli 2016 | Australië, Haymarket

Vroeg opgestaan om zoveel mogelijk van de dag in Sydney te genieten. Onderweg naar de haven eerst bij Starbucks langs gegaan voor een ontbijtje, bestaande uit een croissant en beefpie met een cappuccino. Met een goed gevulde maag door de winkelpassage van het oude Queen Victoria Building gewandeld. Bij aankomst voor aanmelding voor de Bridge Climbing blijkt dat we direct mee kunnen en na een uitgebreide voorbereiding, volgt een onvergetelijke klim van de Harbour Bridge. Ter opfrissing: 19 maart 1932 was de feestelijke opening van deze brug, de eerst Bridge Climbing begon op 1 oktober 1998.
Na afloop nog lekker afgezakt in The Glenmore, eerst buiten, later op het dakterras met een geweldig uitzicht op de haven en Opera House. Op de terugweg heerlijk Thai's gegeten.

• 13 Juli 2016 - 07:41

Regina:

Ha, gruppo sportivo, dat was heel hele klim volgens mij, zeker de moeite waard met zo'n uitzicht!! Prachtig!
    Geniet ervan!