Dubai - Sydney - Reisverslag uit Haymarket, Australië van Anja en Loek - WaarBenJij.nu Dubai - Sydney - Reisverslag uit Haymarket, Australië van Anja en Loek - WaarBenJij.nu

Dubai - Sydney

Blijf op de hoogte en volg Anja en Loek

07 Juli 2016 | Australië, Haymarket

Na een paar uur rust op het vliegveld van Dubai vertrokken we rond 10.45 uur richting Sydney, het langste non-stopgedeelte van de gehele reis. Om
6:15 uur kwamen we op donderdag aan in regenachtig Sydney.
Daarna taxi in en rond 8:00 uur in Travel Lodge hotel ingecheckt.
Heerlijk geslapen en pas rond half 5 's-middags schrokken we wakker. Snel nog de stad in om eea te verkennen.
In een gezellige bar,The Morrison, ons eerste gezamenlijke drankje voor slechts 10 $: wat is Australië toch goedkoop!: bleek het Happy Hour te zijn. Ook veel Aussies die na het werk wat kwamen drinken. Eindelijk daar een fatsoenlijke maaltijd op (moest wel vanwege de 'rainshowers').
Daarna nog even de haven ingelopen en rond het Opera House gewandeld. Prachtig uitzicht op Harbour Bridge by night.

• 08 Juli 2016 - 08:22

Ad Caron:

Klinkt als een goede start!!!!!

• 08 Juli 2016 - 16:55

Regina :

Eindelijk aangekomen! Wat een lange reis, maar je hebt genoeg variatie in 7000 songs, en tig films. Dat dan weer wel!
    Veel plezier daar aan de andere kant!

• 08 Juli 2016 - 19:40

Yvonne Van Delft:

Ohh fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Wat een reis zeg.
    Geniet van jullie avontuur!

Liefs kus Yvonne